Teretulemast!

Plaanin 1. veeb – 21. märts jalgsi järjest läbi käia kõik 47 Eesti linna. Ööbida kavatsen sõprade, tuttavate ja lihtsalt heade inimeste juures. Start on 1.02 kell 8.00 Tallinnas Tammsaare pargis ning finiš samas kohas 21.03 päeval kell 14.00.

Kui tunned huvi mu matka kohta, tahad minuga mõne päeva kaasa marssida, mind kuskil tee ääres kuuma kohvi ja pirukatega oodata, mulle majutust pakkuda või muul moel toeks olla, siis tutvu infoga siin sellel lehel.

11 thoughts on “Teretulemast!

1. Heikki

Tere! Olen lapsena üsna pika maa päevaga kõndinud – küll varasuvel – ja kirjutan natuke sellest. 30. mail 1961 kella seitsmeks hommikul läksin Viljandi bussijaama, et sõita Paide rajooni (kasutan meelega tolleaegse haldusjaotuse terminit) Koiki – sealt u 5 km kaugusel Huuksi lähedal elasid mu vanaema ja vanaisa. Olin nende juures veetnud kõik suvised koolivaheajad. Paide buss oli aga väljunud kell pool seitse, mida mu ema, kes mind teele oli saatnud, ei teadnud. Järgmine buss pidi sinnapööle väljuma kell 11. Olin sel ajal 11 ja poole aasta vanuselt paras matkahull – seda loetud raamatute tõttu, mingeid õigeid matku ei olnud ma siis veel teinud. Arvasin, et lähen jalgsi Viljandist u 15 km kaugusel asuvasse Mudistesse ja sealt sõidan bussiga edasi Koiki. Mul oli seljakott suveriiete ja muu kraamiga, nii et olin väljanägemiselt õige matkasell. Leiba mul kaasas ei olnud, ainult väike purgike moosi – see oli kogu toidukraam.
    Kümmekonna kilomeetri järel Autsi järve lähedal istusin natukeseks maanteekraavi kaldale puhkama. Kui olin poolteist kilomeetrit edasi läinud, katsusin, kas ema antud viierublane on dressipükste tagataskus alles. Ei olnud! Läksin siis tagasi sinna, kus olin istunud, aga raha ei leidnud. Kartsin koju Viljandisse tagasi minna: järsku ei lastagi mind enam maale! Tagantjärele mõeldes oli see kartus muidugi rumal, aga läksin edasi Koigi poole. Navesti jões käisin suplemas. Õnneks oli väga ilus päikesepaisteline päev. Mõni kilomeeter Võhmast edasi Ardu teeristis sain ühe kaevu juures juua. Autosid liikus tollal väga vähe ja hääletada ma ilmselt ei julgenud. Kaks meest, kes olid mingi sõiduautoga teel Viljandi poole, pidasid mind nähes kinni ja küsisid, kuhu ma niiviisi rändan. Tõenäoliselt rääkisin ma kõik õigesti ära ja nad soovitasid mul nendega koos Viljandi tagasi sõita. Ma ei tahtnud. Vanaisa ja vanaema juurde jõudsin kella poole kahe paiku öösel. Nad magasid, aga välisuks ei olnud lukus. Kukkusin kohe tagatoas voodisse ja nad olid üsna imestunud, kui mu hommikul sealt leidsid.
    Jalas olid mul Tšehhoslovakkia ketsid (neli rubla paar) ja nende tallad olid umbes 70 km teekonnaga läbi kulunud. Nendega maal ringi liikuda küll veel kannatas, aga vett need enam ei pidanud.
    Hiljem ei ole ma jalgsi nii pikka teekonda enam läbinud. Jalgrattaga küll, ja matkanud olen nooruses palju. Praegu ei tule see enam kõne alla – mõlemad põlved on mul viis aastat tagasi endoproteesitud.
    Intan, jõudu Teile! Ärge üle pingutage ja kirjutage enda matkast üks tore raamat.

2. Meelis Malk

Kui 13.02. möödud Karuse kirikust Läänemaal, siis tea, et minu palved tulevad Sinuga kaasa. Lootsin, et saan Sind tervitada kiriku juures ja otse need palved edastada ja teele kaasa anda aga kahjuks pean olema sellel päeval ise kesk- Eestis ühel üritusel. Igal juhul kui kirikust möödud, siis peatu hetkeks, mine kiriku peaukse juurde ja leia sealt omale kaasteeline ja tea, et see kaitseb sind Sinu teel. Elan Sulle kaasa, sest plaanin ise teha sellel aastal palverännaku Pirita kloostrist Vastseliina kloostrisse ning Sinu poolt saadud inspiratsioon annab kindlust, et saan hakkama. Edu Sulle ja head matkamist.
    Karuse koguduse diakon
    Meelis Malk

3. Liis

Kui Karja külla hakkad jõudma, pakuks kosutavat midagi. Võta ühendust 56497066 Liis👍😉

4. Janika Tõntsel

Kas Antsla linna ka läbite ja kui jah siis paida on öömaja ja toitlustus🤗

5. Eve Annusvere

Tere! Kena idee. Olen meeleldi valmis öömaja pakkuma kui selleks vajadus tekib. Mul on maamajake Virtsu lähedal.

1. Intan Pragi

Tere. Virtsus kahjuks pole plaanis ööbida. Tulen 13.02 hommikul praami pealt ja tuiskan kohe edasi Lihula kaudu Pärnu poole. Aga tänud pakkumast! 🙂