Kalli – Pärnu

14.02.2021
14. matkapäev plaanitud: 40 km (matkatud 40,9 km)
Külastatav linn: PÄRNU (10)
Käidud kokku: 511,4 km ehk 29,5%

Hea lugeja,

Raudselt tunned huvi, kuidas möödus minu sõbrapäev. Ega muidu ju ei avaks seda lehte, onju!? 😁

Hommik algas huvitavalt, kella 7.00-ks toodi autoga Kalli külla mulle tänaseks kaks matkakaaslast, Katrin ja Sigrid. Etterutates võib öelda, et tänase 41 km distantsiga püstitasid mõlemad oma päevase käimisrekordi. Teele tulid meid saatma ka minu eilne majutaja Kristi ning tema noorim tütar Kreete Liisa. Kes muide ärkas kell 5.30 ja tegi mulle hommikusööki, nagu eile sai lubatud! ♥️

Kolmekesti oli lõbus käia, tüdrukud aina vadistasid, liiklus oli pühapäevahommikuselt hõre, kilomeetrid lausa lendasid me jalge all. U poole maa peal kohtusime mu vana sõbra Mihkliga. Ootas teine mingis suvalises bussipeatuses, tema olla mu kodulehelt uurinud, et liigun täna Pärnu suunas ja otsustas mu üles otsida. Leidiski. Rääkisime 5 min juttu, puhkasime jalga, tegime endlit ning nii me jälle laiali läksimegi. Mõni kilomeeter enne Pärnut püüdis mu kinni mu noorem vend Leander. Tõi sooja teed, isegi kokkupandav matkatool oli minu jaoks kaasas! 😆

Rohkem midagi huvitavat nagu ei juhtunudki, jätkus jalgsi läbi Pärnu linna astumine, sest mu majutus oli linna teises otsas, Raekülas. Paks kiht lume-liiva-soola putru tänavatel, inimesed, valgusfoorid, kõik see, mida ma ammu näinud pole ja millega ma enam kuidagi harjuda ei suuda. Aga noh, lõpp hea, kõik hea. Juba enne kl 17 olin majutuses kohal, mu endise kolleegi ema, pensionär Endla võttis mind väga soojalt vastu, tuba oli soe ja laud kaetud.

Nüüd jääb üle vaid varbad sisse õlitada ja voodisse puhkama heita. Homme algab 3. nädal ja teekond Lõuna-Eesti poole.

Ilusat sõbrapäeva kõigile! ♥️♥️♥️

Õige aeg oli peaaegu 10h, nii et keskm kiirus tuleb u 4,1 km/h.
Kalli – Pärnu
Kristi, Kreete Liisa, mina, Katrin ja Sigrid kell 7.00 Kalli külas.